- Decizia de numerotare a facturilor si chitantelor;
- Inchiderea contului 121 si 129 prin contul de rezultat reportat;
- Verificarea ca angajatii nu au salariul brut sub noul salariu minim valabil de la 1 ianuarie 2015 (975 lei).
- Deschiderea unui noi registru de intrare-iesire a documentelor – pentru acesta nu exista obligativitatea intocmirii din punct de vedere legal, insa este util din punct de vedere practic fiindca asigura o evidenta a tuturor documentelor intrate si iesite in/din unitate.
Articole similare
-
Declaratii scadente in luna mai 2025
Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT! Vineri... -
Se ajusteaza TVA la distrugerea stocurilor degradate?
Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT! Cu... -
Decont in valuta- avans si restituire- cursul de schimb utilizat
Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT! Angajatul...